WIADOMOŚCI

FIA potwierdza strefy DRS w Chinach
FIA potwierdza strefy DRS w Chinach
FIA potwierdziła dzisiaj gdzie zlokalizowana będzie strefa wyprzedzania oraz strefa pomiarowa systemu DRS (ruchomego tylnego skrzydła) w Chinach.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Zgodnie z przypuszczeniami strefa wyprzedzania została zlokalizowana na tylnej, najdłuższej prostej toru.

Pomiar odległości między bolidami podczas wyścigu będzie odbywał się w połowie zakrętu numer 12, podczas gdy aktywacja systemu przez kierowcę będzie możliwa w połowie prostej.

Kierowcy w treningach i kwalifikacjach mogą dowolnie używać tylnego skrzydła. Ograniczenie obowiązuje jedynie podczas wyścigu, kiedy to zawodnik może aktywować skrzydło w strefie wyprzedzania jedynie w przypadku, gdy w strefie pomiarowej będzie się znajdował poniżej sekundy za swoim rywalem.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

16 KOMENTARZY
avatar
conrad30

13.04.2011 11:34

0

To było łatwe do przewidzenia.Lepiej niech się na Monza określą.


avatar
pjc

13.04.2011 12:13

0

@conrad30 moim zdaniem to łatwe do przewidzenia. Początek będzie prawdopodobnie na wyjściu z zakrętu Parabolica a koniec przed Variante del Rettifilo. Tam są chyba najdroższe miejsca dla publiczności i tym chyba będą kierowali się organizatorzy.


avatar
lukasz1

13.04.2011 12:36

0

@pjc Ale zawsze można przyzwolić na DRS na prostej gdzie bilety są tanie, zawsze można podnieść ich cenę :)


avatar
pjc

13.04.2011 12:55

0

@lukasz1 też prawda:)


avatar
fotoman

13.04.2011 13:26

0

a dlaczego w połowie prostej? za łatwo by było ?


avatar
kedar9315

13.04.2011 13:28

0

jak już używać DRS to na maksa a nie z polowy prostej :P


avatar
konradosf1

13.04.2011 13:41

0

@2.pjc też mam takie odczucie.


avatar
Tutankhamun

13.04.2011 13:52

0

anno domini 2013 - Barni ekler-stone wprowadza do F1 hamulce tarczowe. Barni? sto lat!


avatar
ArcyZ

13.04.2011 13:53

0

Jak kierowca nie straci za dużo docisku przy wyjściu z zakrętu i wjedzie zaraz za poprzedzającym na prostą to w połowie prostej już go wyprzedzi zwłaszcza jak gumy sie będą zużywać jak w Malezji ,a oni wtedy darzą mu pozwolenie na DRS :) , na Monzy prawie pewne że strefa nie będzie przez całą prostą bo wyprzedzanie to by było bardzo łatwe.


avatar
athelas

13.04.2011 16:13

0

5. Ta prosta jest na tyle długa, że chyba i tak jest to odcinek dłuższy niż ten w Melbourne. A na pewno będzie to bardziej widoczne.


avatar
Gosu

13.04.2011 19:46

0

Moim zdaniem lepiej byłoby od wyjścia do połowy prostej.


avatar
zenonF1

13.04.2011 21:31

0

a co z GP Turcji??? tam strefa możne być ciekawa. Dopuszczam sytuację gdzie strefa będzie się znajdować pomiędzy 10 i 12 zakrętem!!! 11 pokonuję się chyba z gazem w podłodze - a może się mylę??? ;-)


avatar
serduch1

13.04.2011 23:13

0

Najlepiej przy wyjściu na prostą


avatar
conrad30

14.04.2011 10:35

0

2. pjc -no nie wiem jak te pakiety aero ale pamiętam że kilka lat temu na parabolice nie dało się jechać bliżej niż sek. za drugim bolidem,choć s drugiej strony na monza są takie pakiety,że te już i tak prawie są poziome skrzydła,więc nie wiem czy ten DRS coś da.


avatar
conrad30

14.04.2011 10:39

0

12. zenonF1-Tak 11 na pełnym ogniu,ale w Qualu(na nowych gumkach i oparach)W wyścigu niewiele,ale nieco zdejmują ,dlatego nie widze tam przejazdu z DRS ,ale zaraz za zakrętem owszem.


avatar
conrad30

14.04.2011 10:41

0

Przepraszam za "s drugiej strony"-mój syn skutecznie mi przeszkadza heehe


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu